Home › Forums › Discussions › VinFast App lost connectivity with the vehicle
-
VinFast App lost connectivity with the vehicle
VinFast App lost connectivity with VF8 yesterday. Tried to restart the app but no luck, it still shows the range, etc as of yesterday afternoon. Is there a way to establish the connectivity?
Bạn cần đăng nhập để tương tác với nội dung này:
Đăng nhập.Comment
You must login to comment
Comment
-
Hello Vas Alle, thank you for your contributions. We sincerely apologize for the problem you are experiencing. Our technician team is working to resolve your case now.
Bạn cần đăng nhập để tương tác với nội dung này: Đăng nhập.
-
We had the same experience on the same day. Still have no connectivity with the app.
Bạn cần đăng nhập để tương tác với nội dung này: Đăng nhập.
-
Me too. It is not working for me for 2 days already. May be the Vinfast server has problem.
Bạn cần đăng nhập để tương tác với nội dung này: Đăng nhập.
-
-
Same here. It is working for me as well from last night.
Bạn cần đăng nhập để tương tác với nội dung này: Đăng nhập.
-
Hi Alle. I have same problem to charging my car using vinfast app this week. how can we solve this problem.
Bạn cần đăng nhập để tương tác với nội dung này: Đăng nhập.
-
Vinfast app lost connectivity and does not show any current battery life. Remote does not work in app as well
Bạn cần đăng nhập để tương tác với nội dung này: Đăng nhập.
-
It certainly did lose connectivity periodically yesterday from 1:30pm to like 10pm. It is all synced now.
Bạn cần đăng nhập để tương tác với nội dung này: Đăng nhập.
-
Comment
Newest Comment